top of page

Ik integreer in mijn aanpak van leiderschapsvraagstukken 10 jaar ervaring als internationaal customer service manager bij een Amerikaanse multinational met 10 jaar ervaring als trainer & coach Evidence Based leiderschap. Mijn favoriete thema is de vraag hoe je met leiderschap specifiek gewenst gedrag in een organisatie kunt stimuleren.

​

Ik gaf leiderschapstrainingen bij grote bedrijven (Umicore, Agfa Gevaert, Rockwool) en begeleidde succesvolle gedragsprojecten bij multinationals als Atlas Copco, maar ook bij KMO’s. Ik ben een sparring partner die luistert, onderzoekt en meedenkt met de klant om diens doel te bereiken.

 

Mijn stijl kenmerkt zich door:

  • Een oprechte betrokkenheid bij de zaak

  • Een respectvolle houding tegenover leiders én medewerkers

  • Een onderbouwd theoretisch kader voor interventies

  • Werken in en met de reële context

 

 

Hanneke Kennes

​

DSC_3468.jpg
bottom of page